De jongerenbeweging Youth Food Movement roept mensen op in actie te komen tegen Albert Heijn. De supermarktketen stuurde eerder deze week een brief naar haar producenten, waarin zij schrijft per 17 september twee procent meer korting te zullen rekenen vanwege de overname van een pakket C1000-winkels.
De Youth Food Movement roept consumenten op zichzelf twee procent korting te geven door mee te doen aan een guerrilla stickeractie. De jongerenbeweging vindt het oneerlijk dat AH heeft besloten alle leveranciers te korten. Zij zijn bang dat boeren - die toch al weinig verdienen- hiervan de dupe worden.
Lees ook

Meest gelezen
PIA-vaccinatie brengt rust en resultaat
Gisteren, 11:30
'Gut feeling'
Gisteren, 08:30
'Gevangen in bedrijfsbubbel'
01-05-2025
Blogs

'Gut feeling'
Gisteren, 08:30

'Gevangen in bedrijfsbubbel'
01-05-2025

'Trump en varkens'
28-04-2025

'Varkensliefde opwekken is de kunst'
24-04-2025
Bedrijf in Beeld
Partners

Zo waarborg je de kwaliteit van speenbiggen
Ceva Santé Animale

Enten: zo laat als het kan, zo vroeg als het moet
MSD Animal Health
Stelling
Loading