De jongerenbeweging Youth Food Movement roept mensen op in actie te komen tegen Albert Heijn. De supermarktketen stuurde eerder deze week een brief naar haar producenten, waarin zij schrijft per 17 september twee procent meer korting te zullen rekenen vanwege de overname van een pakket C1000-winkels.
De Youth Food Movement roept consumenten op zichzelf twee procent korting te geven door mee te doen aan een guerrilla stickeractie. De jongerenbeweging vindt het oneerlijk dat AH heeft besloten alle leveranciers te korten. Zij zijn bang dat boeren - die toch al weinig verdienen- hiervan de dupe worden.
Lees ook
Meest gelezen
Blogs
'Van dier- naar menswaardig?'
Vandaag, 08:30
'Hoe hebben we dit voor elkaar gekregen?'
25-03-2024
'Kritieke vaccinatiegraad'
21-03-2024
'Dierwaardig of gewoon liever geen vee?'
18-03-2024
Bedrijf in Beeld
Partners
Zo bepaal je of griep op jouw bedrijf speelt
Ceva Santé Animale
PIA-vaccinatie zorgt voor lagere CO2-footprint
MSD Animal Health
Stelling
Loading