COV gaat verder als VleesNL
De Centrale Organisatie voor de Vleessector (COV) verandert haar naam in VleesNL. Volgens de brancheorganisatie sluit de nieuwe naam beter aan bij de huidige tijd en versterkt die de herkenbaarheid. Met de nieuwe naam wil de organisatie explicieter uitdragen waar zij voor staat: vlees afkomstig uit Nederland.
De introductie van VleesNL gaat gepaard met een fris logo, een moderne huisstijl en een vernieuwde website. Daarmee wil de brancheorganisatie haar zichtbaarheid vergroten en zich sterker profileren als belangenbehartiger van de Nederlandse vleessector. Ook moet de nieuwe uitstraling de rol van VleesNL als gesprekspartner voor alle stakeholders onderstrepen.
De naamsverandering vormt daarmee een belangrijke mijlpaal voor de sectororganisatie. Ter vergelijking: vanuit de zuivelketen werd in 2014 ZuivelNL opgericht en in 2018 volgde vanuit de vleesveehouderij de organisatie VleesveeNL.
Bekijk meer over:
Lees ook
Meest gelezen
Blogs
Bedrijf in Beeld
Partners
Stelling
Nieuws van NieuweOogst.nl

